Κυριακή, 19 Σεπτεμβρίου 2010

ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ΟΣΕ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑΣΙΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΕΙ Η ΧΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ 2010 ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ!

       Προ ολίγων ημερών η κυβέρνηση παρουσίασε το σχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ. Προβλέπεται ότι τα δημόσιο θα αναλάβει τα χρέη του Οργανισμού με αντάλλαγμα την ακίνητη περιουσία του ΟΣΕ ( πλην της σιδηροδρομικής  υποδομής, την οποία θα εκμεταλλεύεται ο ΟΣΕ μέσω σύμβασης παραχώρησης).
       Από τους 6.000 εργαζομένους του ΟΣΕ θα παραμείνουν περίπου 3.700 υπογράφοντας νέες συλλογικές συμβάσεις εργασίας από μηδενική βάση, ενώ , από τους λοιπούς ,οι 1.000 θα συνταξιοδοτηθούν υποχρεωτικά και οι 1.300 θα μεταταγούν σε άλλες υπηρεσίες του δημοσίου.Επίσης, προβλέπεται αναδιάρθρωση του δικτύου και παραχώρηση του 49% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ιδιώτη, αφού προηγουμένως διαγραφούν τα χρέη της εν λόγω εταιρίας προς τον ΟΣΕ,  τα οποία ανέρχονται περίπου σε 500.000 ευρώ.
      Τα χρέη του ΟΣΕ, τα οποία , όπως προαναφέρθηκε θα αναλάβει το δημόσιο, ανέρχονται σε 10,7 δις ευρώ. Δεδομένου ότι, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο μνημόνιο, για το έτος 2010  η Ελλάδα , με αιματηρές οικονομίες  προβλέπεται να εξοικονομήσει μόλις 5,8 δις ευρώ, είναι προφανές ότι το χρέος του ΟΣΕ είναι περίπου διπλάσιο της εν λόγω εξοικονόμησης. Με άλλα λόγια , οι αιματηρές οικονομίες της χώρας επί ένα έτος, οι περικοπές μισθών και συντάξεων του ελληνικού λαού, η  έκτακτη εισφορά σε επιχειρήσεις και η κατεδάφιση των εργασιακών δικαιωμάτων των Ελλήνων επί ένα ολόκληρο έτος έγιναν για να μπορέσουμε να καλύψουμε το 50 % των χρεών του ΟΣΕ !
       Ο Οργανισμός σιδηροδρόμων Ελλάδος, ως γνωστόν είναι μονοπώλιο. Παρά το γεγονός ότι είναι αδιανόητο μία μονοπωλιακή επιχείρηση να δημιουργεί χρέη και μάλιστα υπέρογκα, ο ΟΣΕ κατάφερε το ακατόρθωτο. Πολιτικοί,  επιχειρηματίες και συνδικαλιστές κατασπάραζαν επί πολλά έτη το κουφάρι του Οργανισμού με διορισμούς , προμήθειες και  κάθε είδους σκάνδαλα. Τα έξοδα μισθοδοσίας των υπαλλήλων του ήταν περίπου διπλάσια από τα έσοδά του Οργανισμού. Απ' ό,τι μαθαίνουμε υπάλληλοι είχαν μέσο ετήσιο εισόδημα 90.000 ευρώ. Ακόμη, και εκείνοι που εργάζονταν στα εκδοτήρια  εισιτηρίων αμείβονταν με 1.800 ευρώ μηνιαίως, την στιγμή που οι εκπαιδευτικοί δεν λαμβάνουν περισσότερα από 1.500 ευρώ.
      Τώρα, με το σχέδιο της κυβέρνησης όλα θα μπουν στη θέση τους. Οι Έλληνες θα καλύψουν τα χρέη και τα σκάνδαλα του ΟΣΕ , πληρώνοντας φόρους και έκτακτες εισφορές για αρκετά χρόνια. Οι πλουσιοπάροχα αμειβόμενοι υπάλληλοί του, οι οποίοι θα αποχωρήσουν, δεν θα μείνουν χωρίς δουλειά,   αλλά το κράτος, εις ένδειξη ευγνωμοσύνης για τις υπηρεσίες τους, θα τους μετατάξει σε  άλλες υπηρεσίες του δημοσίου ή θα τους συνταξιοδοτήσει. Βεβαίως, ουδείς πρόκειται να λογοδοτήσει ενώπιον της δικαιοσύνης για το διαρκές έγκλημα σε βάρος του ΟΣΕ και του ελληνικού δημοσίου.
    Τέτοιου είδους αθλιότητες συνέβαιναν και συμβαίνουν στο σύνολο του Ελληνικού δημοσίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου